jag är inte redo

vad gör jag här egentligen?

efter förvirrning, en massa tårar och känslor av vilsenhet tänkte jag på den där frågan en lång lång stund.
jag har vänner, nya och gamla, men jag känner inte dendär tillhörigheten med någon just nu. jag är vilsen, och förvirrad i känslolivet. det finns nånting inne i mig som aldrig lyckas försvinna och det kan jag inte motså, jag bryter ihop varje gång. jag har en bästa vän, dendär man kan alltid prata med och allt, inte ett svar därifrån heller.
tillhörigheten som jag redan nämnde, var hör jag ens? det känns ibland som att det enda jag har är fotbollen.
låter jävligt patetiskt och allt, men ja det är sant. och den enda personen som verkar bry om mig ens lite litar inte andra på. men jag gör.

jag vill bort. nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0