Relax, take it easy

Igår var det jobb och spontant afterwork på Sky som gällde. Umgicks med mina fina vänner och träffade på några arbetskompisar! Dessutom så dansade vi till gangnam style med kineser vilket var rätt så kul!

Men, jag har ångest nu. Sista dagen på lovet. Gud så segt säger jag bara. Känns som att det här är sista dagen jag har möjlighet att slappa och ta det helt lugnt. För imorgon börjar vardagslivet igen, bara att det är snäppet tuffare än på hösten. 2 tuffare perioder i skolan, förberedning inför studentskrivningar, satsning på fotboll där jag måste välja småningom vilket lag jag ska spela för 2013, jobb och någon helg måste jag ta ledigt för att åka och träffa min kæreste.

Vila, fokus på det jag gör och prioritering är viktigare än aldrig förr. Och diabetes... Tar några sista andetag, för imorgon... Då kör vi.


Kommentarer
Postat av: Anonym

var jobbar du? :)

2013-01-09 @ 21:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0