Air forces

Jag kommer ihåg då jag gick på sjuan och två killkompisar nyss hade skaffat ett par höga Air Force. Då de gick runt med dom där äckligt klumpiga skorna så ville jag bara spy på dom, den tiden var jag ju trots allt conversetjej, förutom att jag inte ägde några converse.
Idag älskar jag Air Force. Jag älskar NIKE. Jag älskar sneakers! Sneakers hör till min så kallade image nuförtiden och fick jag välja någon typ av sko som jag skulle gå med resten av mitt liv skulle det var sneakers av Nike.

Med denna lilla kärleksförklaring vill jag nu meddela er att jag snarast kommer bli ägare av ett par låga, vita Air Force. Med guldfärgade detaljer lite här och där. Och jag kan inte göra annat än skämmas för min dåliga smak på sjuan och avguda dessa två killar, som numera jag växt ifrån, som gick med sina ashäftiga Air Forces. För idag älskar jag er!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0