från sjuk till hårt arbetande tjej

låg och myspyste under mitt täcke 3 dagar förra veckan. snoret rann och hostan kvävde mig nästan (men tog inte livet av mig, tack och lov), och värmen låg på 38 då jag kollade temperaturen på min kropp. fredag blev jag äntligen friskförklarad av mig själv, fastän jag inte var i så bra skick som jag borde vara.
tog på mig kläderna, packade väskan för mitt samboveckoslut och fann mig i själv i min kärleks armar. blev flera pussar på pannan rikare, och sov tätt intill honom hela fredagsnatten.
lördagen till ära bjöd jag min syster på kaffe, arbetade 3 timmar extra på jobbet pga personalbrist och gick till mitt tredje hem för ytterligare en natt med finaste.
söndagen har varit en underbar väckning utav en underbar doft av mat, ett kämpande med städande och kammande av ett kråkbo och en visit hos bästa vännen innan avfärd mot en ny vecka med skola, träning och taggande inför resan mot södern nästa söndag.
 
jag är väldigt lycklig just nu. ingenting kan stoppa mig. ända tills jag såg namnet på den personen som förstört mitt liv, men samtidigt förde mig till ett helt toppen liv här hemma, och förändrade hela min tillvaro för en timmes tid. men kom tillbaka till lyckan efter några stöttande sms av allra käraste syster och ett besök och peppning av min granne/soulmate/bästa vän.
 
tack gode Gud för mina vänner, för My Boo och för min underbara familj som jag har. nu ska jag plugga lite och lägga mig, imorgon är jag redo för nya utmaningar. Give me strength, amen.
 
 

Kommentarer
Postat av: bellajarvinen

Jag finns alltid här för dig och jag vet att du är alltid där för mig. Tillsammans kan vi klara av vad som helst, together we can make everything happend. I love you forever my neighbour/other half/sister and best friend. Xoxo my T!

2012-10-01 @ 09:05:04
URL: http://bellajarvinen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0