hello

Halli hallå, this is Cyprus calling!
dessa två senaste dagarna har varit lite mer händelserika, speciellt med vädret. igår spenderade jag en hel dag på stranden och på kvällen var jag och faste ute och åt. idag hade de lovat regn, men då jag vaknade var det skinande sol och regnet kom inte förrän ikväll, då en "mindre" åskstorm passerade Agia Tekla (där jag bor). den var alltså en liten storm jämfört med vad de brukar ha här i Cypern, men det var lätt största stormen jag varit med om. 
imorgon ska vi till turkiska sidan i Famagusta, förra gången jag var här var vi på turkiska sidan i Nikosia, så det blir kul med lite omväxling. 
 
försöker även lägga upp bilder snart! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0