EXCITED

Tjolahoppsan!
 
Jag ska skriva några rader, då jag sitter här hemma i Bobäck, en liten förort i den underbara, höstiga Vasa. Ta det med en nypa salt nu, okej?
Läget är så här: det har regnat konstant i 3-4 dagar! Och då överdriver jag inte, verkligen konstant. (Kanske jag skoja lite nu, eftersom idag då jag cyklade från boo regnade det inte alls.) Och kallt som gatan var det!
Jag har förresten haft en helvetes vecka. Uräskta språket, men den har varit stört jobbig och jag har stressat som fan med skolarbeten och med att få uppgifter som jag måste göra till Cypern. På köpet har jag fått världens sämsta samvete över att jag ska dra till Cypern i två hela veckor och missar så mycket skola, men har tröstat mig med att jag faktiskt praktiskt sett inte haft något sommarlov alls, så jag är fan värd detta. Bara jag får alla skoluppgifter gjorda sen så blir allt bra.
 
Idag ska jag bocka av checklistan, det är en stor del som ska införskaffas ännu och fixas, umgås med Bella baby och senare med Nadine. Vi ska även överraska en god vän, som fyller år i helgen, men lite bulla och kort och så. Mysigt så!

Hoppas ni har en väldigt bra helg, ska försöka hinna uppdatera lite emellanåt. Till Cypern får jag ta Sonyas och min nyköpta kamera så bilder får ni också (som är av lite bättre kvalitet än min suttiga Samsung Galaxy mini-kameras kvalitet)!! I övermorgon drar jag! TJOO!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0