Stor

Den tiden jag spenderade på ältande var lite onödig känner jag just nu. Såna här säsonger kommer det nångång, och tiden då man ska välja lag kommer vara svår i framtiden med. Jag har egentligen inte bråttom någonstans. Måste ta det lugnt, fokusera på mig själv, och ignonera stressen.
 
Förövrigt har jag kollat på Fotbollsgalan idag. Första året på hur länge som helst som jag sett den från början till slut. Jag blir alltid så taggad då jag kollar på fotbollsgalan. Blir så inspirerad av Schelin, Ibrahimovic, och andra kungliga lirare. Till och med de yngre, som Malin Diaz, Elin Rubensson osv. Får mig att vilja jobba ännu hårdare på varje träning.
 
Nu ska jag lägga mig, imorgon blir det lite Aerobic! Puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0