REKLAM: Fannie's blogg



NU vill jag ha allas uppmärksamhet till 100%!
 
Jag vill nämligen göra lite reklam för en blogg som ni VERKLIGEN ska ta och besöka nu framöver, speciellt i januari! Det är min goding Smögenräkan aka Fannie som skriver blogg då hon ska till Kenya på projektarbete där hon ska jobba för "Fotboll för framtiden". En väldigt smart grej att göra, och denna tjej är verkligen en inspiration för mig och förhoppningsvis blir ni inspirerade också.
 
Lycka till Fannie, du kommer fixa det här galant. Du om någon passar för såna här projektarbeten, och jag är lite avis på dig eftersom du verkligen kan tänka till det och kommer på smarta idéer. MEN, that's why you are my inspiration, girl! Puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0