Ibracadabra

Har gått runt med ett par väldigt hängande axlar och dunkande huvud, samt halvslutna ögon. Otaggad har bara varit förnamnet för det som jag känt och varit idag. Enda motivationen som jag har haft har varit motivationen för att gå att lägga mig på sängen och bara sova ut hela dagen. Men icke sa Nicke!
Satt mig till slut på bussen efter en stressig hemkomst och uppladdning på två knäckebröd för att åka till jobbet. Och POOOFFF! - där kom motivationen. Jag förstår inte vad det är med mitt jobb men jag blir alltid så motiverad och glad bara jag anländer till stället. Kanske det är mina underbara jobbarkompisar som får mitt humör att gå upp på topp? Eller så är det bara så oerhört nice jobb som jag verkligen gillar. Det kvittar, jag gillar läget!
 
Imorgon är det en ny dag med nya möjligheter - både i träning, skola och jobb. Fullspäckat, men det är bra - då går bara dagarna ännu fortare tills jag får se min baby boo.
 
Måste bara kolla lite på kung Zlatan. Hattrick redan..
 
Tumblr_md4qwzbg7t1rp54kqo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0