I believe in miracles

vilken underbar lördag! jag älskar att vakna i lugn och ro, äta i lugn och ro och få förbereda sig inför träning och jobb. allt detta, I LUGN OCH RO. ingen stress alls. måste vara det bästa som finns.
 
träningen gick också bra, men kroppen var otroligt seg och trött efter gårdagens träning. men jag överträffade mig själv, körde på den hårda inställningen som jag fått fram nånstans djupt inifrån och körde hela träningen till slut. veckans andra springträning, veckans andra 10 kilometrare sammanlagt, jag är otroligt stolt över mig själv! och hårdare blir det.
 
snart blir det jobb. livet är riktigt skönt nu. även om det finns några ups&downs nu som då.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0