ledigt

det känns inte ens som att det är en ledig dag. känns som en vanlig helgdag. vaknade 12 med nadine vid sidan om mig och vi käkade frukost och kollade på she's the man.
vi hade en riktigt rolig kväll igår, jag hon och resten av tjejerna (ina, bella, jasu, lille, evis), och jag ångrade lite att jag inte tog en liten utgångare på gårdagen. för det var mycket folk som var ute! skulle inte ha varit så dåligt att gå ut och dansa och mingla lite.
ikväll ska jag träna fotboll, as usual, och sedan ska vi fixa en tävlingsstudio här hemma och kolla på Finlands match!! spännande tider.
och på söndag ska jag agera domare första gången i mitt liv. assisterande. pojkar 13. vet inte varför men jag är väldigt nervös nu redan... men det lär väl gå bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0