grattis i efterskott världens bästa pappa!





igår, den sjuttonde maj, på Norges nationaldag, dagen då Finland tog sig till ishockey VM semifinal och Sverige föll ut från VM, fyllde min pappa hela 48 år. världens bästa pappa i 18 års tid, och den smartaste och lugnaste person jag känner. jag kunde rada upp en massa bra om dig, allt vad jag ser upp till i dig, men det vet du nog innerst inne själv.
det viktigaste du ska veta, är att jag älskar dig. jag älskar dig, och jag kunde aldrig någonsin önska mig en bättre pappa. du uppfyller alla kriterier hur en världens bästa pappa ska vara.

ps. det känns även så grymt bra då du är med och stöttar mig i publiken då jag står på fotbollsplan. det betyder så oerhört mycket och jag har saknat våra diskussioner efter matcher. dom gör mig fulländad.

haha, så blev det jättelångt ändå... HAPPY BIRTHDAY DAD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0