7 sanningar om mig

1. Jag har en dröm om att resa jorden runt. Från att yoga på New Yorks skyline till Indiens ashrams. Allt ska upplevas.

2. Har alltid idéer och stilar hur jag vill klä mig. Då jag kollar i spegeln ser allt bra ut, men då jag går ut genom dörren så ser allt hemskt ut. Det blir alltid så.

3. Jag tänker mycket på sömn och att sova. Då jag vaknar på morgonen ser jag fram emot stunden jag får lägga mig i sängen igen. True story

4. Suger på att hålla dieter. Det går i några dagar, men sooner or later kommer jag fram till en fas då jag hetsäter allt jag ser. Ni kan tänka er ångesten efter det... Haha

5. Glassmonster nummer ett!!

6. Är allätare inom musiken kan jag säga. Jag kan lyssna på alla stilar och allt!

7. Jag suger på att sminka mig.


UTMANAR: de som känner för att göra 7 confessions. be my guest


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0