tid att pusta ut

det är sjukt hur tiden går här hemma i Vasa och jag har nästan inte hunnit landa efter min resa. eller jo, första dagen hemma var fylld av depression och tomhet i bröstet men ett tomt hål där inuti kan fyllas lätt utav ett enkelt SMS av en god vän.
den fick jag tacka Nadine för och att träffa henne gjorde att jag kom snabbare in i "back to basics" än jag skulle ha gjort annars.
vi tog en liten simtur, pratade om våra fina och grymma midsommarfiranden, skrattade och hade det hur kul som helst. jobbet började dagen efter, och nu känns det rätt gött att vara tillbaka och tjäna lite cash.

igår har jag bara tränat och jobbat. detsamma idag. var på årets första rullskridskotur och det var hur skönt som helst! Isabella och jag lovade varandra att börja köra rullskridskopass lite nu som då, så får man en så kallad "ishockeyrumpa". gött att bara rulla fram och njuta av livet, hehe.
 
genast då jag får en ledig stund och hinner vara på datorn lite längre än den tid det tar för mig att kolla in twitter, hotmail och facebook (en snabbis dårå) så ska jag posta in lite bilder från min Sverigeresa (bilderna är rätt få, men allt går väl?) plus vad jag shoppade i Sverige! kunde ha stannat där såååå länge till, men tack vare mina vackra vänner här i Vasa så känns det mindre sugigt att vara i det hemmet som, konstigt nog, inte känns som mitt hem.
 
men, nu ska jag städa lite, vi har konfirmation här på söndag, och ladda för en halvlek Italien - Tyskland. hoppas på att Italien tar hem det, men jag tror faktiskt att Tyskland är rätt starka!
 
ha det gött mina fina, (som har blivit rätt få under min bloggtorka, hehe!!!!) älskar er

3 bilder från instagram. kom ihåg att ni kan följa mig där. jag uppdaterar nämligen instagram oftare än bloggen nuförtiden. tyvärr
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0