söndag and nadines day




"en oo sua kauaa tuntenu, mut meill on niinku heti alusta asti vaa klikannu"

denna underbara tjej fyller 17 idag, och det ska vi fira med lite kaka hos henne! min partypingla, galning, sötnos, allt vad hon är. you rock my world girl, love you!


förresten så är jag hemkommen från villan också. har varit där sen fredagen och bara tagit det LUGNT. skönt med andra ord. har ätit, sovit och bastat och kollat på EM, så det kunde inte ha varit bättre!
igår bastade jag säkert i en timme, och fick glädjerysningar i kroppen då x3m tog emot min önskan och ännu till sa i radio att jag var vacker! sånt gör en så himla glad och jag satt och njöt av låten jag önskat med ett stort leende på läpparna.
denna helg har gått ut på att gilla att vara med mig själv och gilla mig själv. och gud vad jag har lyckats med det. jag som alltid har tyckt att till exempel regn är mysigt då man får dela den regniga stunden med någon, i form av kramar, pussar eller sånt smått och gott, tyckte att det var rätt mysigt att få umgås med sig själv då det regnade igår. jag börjar göra framsteg med det där, och det är mer än bra!

hoppas ni har haft en fin helg för det har jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0