Farssi viikonloppu

helgen har varit en riktig goding kan jag säga er! igår var det då match som gällde. förlorade endast med 4-3 mot ligalaget KF10, och det var en riktigt bra insats av hela laget! kvällen bjöd på god mat och senare lite skoj med galna brudar! önskar att jag hade haft kamera med eller något så skulle jag fått knäppa en bild eller två att dela med mig åt er, men tyvärr så är inte fallet så just nu.
ikväll ska jag och min syster ta en liten Sisters night out, och vi ska bland annat gå på bio. annars idag har jag kollat på hockey och vaknat TIDIGT.
just det ja... imorgon ska jag även börja min nya skola... lite nervöst men det lär väl gå bra! ni får hålla upp en tumme eller två för mig! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0