Darling, I don't know how to tell you this but... there's a chinese family in our bathroom.

har fått största delen av kläderna nerpackat, vilket gör mig superduperlättad! inte mycket kvar nu och i övermorgon är min kära pappa här, vilket är alldeles underbart. har inte gjort så mycket, har faktiskt spenderat största delen inne och packat, men lyckades ta mig ut för en och en halvtimmes promenad nu på kvällskvisten, vilket var fantastiskt. lyssnade på musik, fick tänka lite och samtidigt motion! känns verkligen som taggningen börjar komma tillbaka, för alltihopa, och jag får en sån enorm kraft av att tänka att jag snart är hemma och får bara köra, med stöd av familj också. känner att allting kommer bli riktigt bra. det här kommer bli kanon! =)
hoppas ni som frågat fått svar på er fråga: ja, jag kommer flytta hem till Finland. och hur jag tog beslutet... det helt enkelt bara kändes så. och det kändes rätt nu. jag har tappat bort mig själv, så jag måste ha lite stöd och nya krafter för att hitta mig. vissa tänker att det är svagt gjort av mig, att jag kanske inte är stark nog då jag inte stannar och bara drar sådär, men det skiter jag i. jag tar inget mer personligt här på bloggen som hela det där handlar om, så jag hoppas ni respekterar det! =) men ni ska känna att ni kan fråga vad som helst när som helst, om något känns oklart!

ska nog börja lägga mig. har nyss kollat 500 days of Summer som enligt mig är en helt grym rulle! kan se den om och om igen! puss på er godingar

Kommentarer
Postat av: sonja

Tanya, jag tror, eller jag vet att INGEN tänker att det är svagt gjort att du flyttar hem igen, det är bara du som tänker det. Man ska följa det som känns rätt, gör man det så är man stark!

Och förresten, Glenn sa att du hade hälsat, hihi kul! Kanske vi syns på stan nångång nu då och hinner säg hej! =)

2012-01-19 @ 18:07:28
URL: http://sonjasparv.blogg.se/
Postat av: pertil

ah shieeet välkommen hem :D:D:D:D:D:D.d:d:DÄÖ:d öfkl hjopt

2012-01-23 @ 11:43:28
URL: http://zxanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0