chilly day



saknade vänner. Mattssons bild.

idag har jag inte hittat inloggningen så sonja var en räddare i nöden idag och skickade lösningen till mig! det är bra att ha såna där människor som kan och hjälps åt, tack! =)
idag har jag inte gjort något faktiskt, bara tagit det lugnt, varit på en långpromenad med hundarna i det otroligt fina vädret och kollat tv samt läst Jag är Zlatan boken. den är beroendeframkallande och en riktigt bra bok!
idag ska jag ta det lugnt och ladda för morgondagens match; första träningsmatchen för denna säsong, och det blir debut i nytt lag och i rött! har i hela mitt liv i princip spelat i blått så får se om det påverkar insatsen något...
nu ska jag bänka mig i soffan framför Biggest Loser SVERIGE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0