11.2.2012


jag är verkligen världssämst på att uppdatera just nu. önskar jag vore bättre och att jag kunde smycka ut mina inlägg med lite bilder också... men det har det inte riktigt blivit på sistone, jag ber så hemskt mycket om ursäkt!
annars så har jag inte gjort mycket hittills denna helg. bara tagit det lugnt, spelat match och tränat häcken av mig. det börjar synas resultat snart så gissa vem som är happyface? men det är bara att fortsätta köra på!
En nöjd spelare är en dålig spelare. tänk på det ni, fotbollsälskare!
ska ta natten snart, och imorrn blir det pluggpluggplugg och lite träning, eventuellt ska jag ut och skida med mor och syster, får se om det blir något av det!
natti sötisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0