SUPERMEGAEXCITED


är så himla taggaf ingör pumpstarten. dom flesta vet säkert att jag har diabetes, så den här veckan kommer spenderas mycket vid sjukhuset, för att vi ska sätta igång pumpbehandling. just nu behandlas jag med sprutor, men eftersom jag är väldigt hög i mina värden ska vi nu testa och se om pumpbehandling vore bättre. jag är både spänd och har höga förväntningar. fast kanske jag inte borde ha så höra, men ni vet ju hur det blir då man ska börja med något nytt? då man ska göra en förändring i livet? då kan man antingen vara livrädd, eller taggad till tusan! denna gång är jag det, som med många andra förändringar, taggad till tusan!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du visa opp shoppingen från GTB?

2011-09-25 @ 21:35:07
Postat av: Kätzy

Suosittelen aika uutta kirjaa; käy katsomassa kirjastossa: Diabetic athlete`s handbook, Sheri R. Colberg, PhD

2011-09-26 @ 15:52:20
Postat av: Anonym

Suosittelen aika uutta kirjaa; käy katsomassa kirjastossa: Diabetic athlete`s handbook, Sheri R. Colberg, PhD

2011-09-26 @ 18:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0