just because I'm losing doesn't mean I'm lost

en trött tjej är det som skriver på denna sida av skärmen. efter många nätter med över åtta timmars sömn känns det lite knas att bara sova fem timmar, men det var absolut värt det. det var alltså Breaking Dawn igår med tjejerna, en lite senare föreställning, och efter att vi kommit hem till klara, så kollade vi ett avsnitt How I Met Your Mother. så det tog ett tag innan vi somnade.
idag har jag tränat ett pass, det skulle ha blivit ett löppass till om inte min rygg skulle pajat på morgonträningen. surt känns det, men det känns rätt så gött att ta en ledig kväll ikväll.
imorgon ska jag och tjejerna ut på roligheter igen, vi får gå gratis på IDOL i Linköping, så denna vecka har verkligen varit händelserik och trevlig. sånt som man behöver emellanåt, sånt som speciellt jag behöver just nu!
känner ett alldeles för stort sug och måste att träna just nu, men måste bara bita i det sura äpplet och vila nu. fattar inte vartifrån den här jävla ångesten kommer, men en sak vet jag i alla fall, och det är att den ska bort där, på ett sätt eller ett annat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0