Flashbacks




Minnen vaknar till liv, tar mig tillbaks i tiden
Önskar jag kunde resa tillbaka i den

Till den tidpunkt då allting kändes så rätt
Allting på mina axlar de kändes så lätt
För jag log när jag somna, log när jag vakna
Hela mitt liv var det dig som jag sakna
Du gjorde mig hel, du gav mig en mening
Så när vi skildes åt så tog du den med dig
Du tog en del av mig

Krävde jag för mycket? Var det fel av mig?
Hur jag än väljer och se det, så är du inte längre breve mig
Gammal kärlek är på mig som den ofta
En doft kan ta mig tillbaks till då vi softa
Vitt när de va som bäst, den tid jag saknar
Beaten den tog mig tillbaka...

Av en bild, av ett ord
Jag kan få det när jag minst skulle tro
Går tillbaka då jag minns vad som gjorts
Kan inte fly det för det finns inuti mig
Ett skratt, en plats, en dyster ton kan
Påminnna mig om en viss persons namn
Och om en viss persons sätt
Shit va jag saknar vissa personer fett
Fast det är en del av att leva
Att saker ändras och det är skevt och acceptera
För allt vi gjorde å sa
Och alla löften vi gav varann är tomma idag
Gammal vänskap jag tänker på den då och då

Ler åt minnen av sånt vi hitta på då
Vitt när vi tugga fett, den tid jag saknar

Sånt som kändes
Sånt som gett mig glädje och sånt som brändes
Starka upplevelser jag varit me om
Vissa som va me då är inte längre med oss
Önskar att jag gjort vissa saker när tiden var inne
Innan den hann gå å bli till ett minne

Sluppit ångern att vara trasig som fan
Men de är lätt å va smart med facit i hand
De är lätt, de lätt, jag har svårt och vända blad
Även fast jag vet att jag borde släppa tag

Så till er som har lämnat avtryck i mitt liv
Hoppas jag vill ses igen inom sin tid

Gamla tider, jag påminns om dem jämt
Så jag kommer aldrig glömma bort allt, de som ni gett oss
Vitt när ni va hos mig, en tid jag saknar

Jag vet att ingenting kan bli som de en gång har varit
Så de går inte och leva ett liv i de förflutna
Men det är vad jag har varit med om
Som gjort mig till den jag är idag

Den här går ut till gammal kärlek å gammal vänskap
Till änglarna som tittar ner på oss
Och håller ett öga på oss tills vi ses igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0