when nothing goes right, go left.


nu är det folk runt mig som blir förkylda åt höger och vänster! vissa har feber, andra har ont i halsen och snuva, medan nån till och med blir inlagd på sjukhus för att ha fått lunginflammation. helt sjukt. själv har jag inte drabbats av nånting utom snuva. en lite seg en känns de som, får hoppas den går över snart.
maxtester igår då, i djup knäböj. gick rätt bra. gjorde nytt rekord så jag får vara nöjd! träningen har alltså gett resultat. idag slutar vi redan halv ett på grund av att vi har haft matematikprov nyss för en stund sen... tror jag kommer "torska" på det.. gick faktiskt inge vidare. men sånt är det ibland. nya tag, och lite mer skolarbete?
ska pallra mig hem för en timme eller så. hajde

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0