väntan är över!


äntligen har jag fått tag på bilderna som klara tog från vår hemliga lilla uppgift från igår! nu ska ni få se vad jag har gjort för kul!!






jo, jag har varit hos nån producentgrej och spelat in en radioreklam för vår skola! det var det roligaste jag gjort och stället var det coolaste jag nånsin varit på! så nu kommer jag, från och med imorgon höras på east fm på morgonen och på eftermiddagen/kvällen 10 gånger om dagen! snacka om coolt..
efter att vi hade vart och spelat in reklamen blev vi bjudna på lite donken mat och vi fick träffa en kändis!





jo, pa-pa-pa-paulo roberto! vilken snubbe alltså! en riktig cornato... haha skojja! ps. italienare, ta inte illa upp, det var på skoj! 

imorgon blir det skolsm i inomhus i stockholm. ska åka dit som åskådare och efter det ska jag spendera en timme eller två i stockholm och sedan åka iväg till örebro! klara bor i kopparberg så jag ska åka dit för att se hur hon bor. sen på söndag blir det match i jönköping med distriktslaget. trevlig helg kan jag säga! nu ska jag lägga mig, tidig morgon imorrn.. godnatt!

HÄLSNING FRÅN KLARA: nu ska vi lyssna på Ulrik Munther. det är livet!

 


Kommentarer
Postat av: christa

shiitttt, va grymt!! :D och paulo på köpet!! :D

2011-03-13 @ 20:19:16
URL: http://christa.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0