i miss you.


ibland av någon orsak börjar jag sakna hem. sakna gamla goda tider, vännerna i vasa och allt vi alltid hittat på. såg faktiskt bara på bilder på bellas blogg, så högg saknaden i hjärtat och jag ville bara gå tillbaka i tiden och uppleva allt det goda igen.
ibland är jag lite för dålig att ta kontakt med dom personerna jag saknar på hemfronten. och jag ber om ursäkt då det är så. borde verkligen vara bättre på att ta kontakt och snacka med vissa personer där hemma. jag får skylla allting på att jag inte för tillfället äger en egen dator och sånt, fast jag inte borde. då jag hade dator var jag inte världens bästa på det.
jag saknar verkligen allihopa där hemma. vänner som man växte ifrån, vänner som man träffade lite mindre men ändå fanns där, samt dom närmaste. jag tänker på er, inte kanske alltid, men ofta. hoppas ni har det bra.


Kommentarer
Postat av: bella

aaw va härligt att läsa denna text och kolla bilden! jag känner så exakt likadant som du, vi borde ha mera kontakt men vart lämnar det? du vet du är endå den samma för mej och betyder massor <3 i love you forever! hoppas vi ses snart :) kram

2011-03-15 @ 21:05:25
URL: http://www.isabella-bells.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0