tusen gånger om


världens gladaste tjej här hej! träningen gick rätt bra idag, igen hade jag lyckats få en grym koncentration och ett kämparglöd så att det bara rök om det! helt trevligt. hade världens skönaste träning, och hade världens skönaste känsla efteråt.
känns helt sjukt att det är torsdag redan imorgon, det blir beep-test och sen lite skola och almost 3h träningen på kvällen. gillart! på fredagen blir det antagligen resa till Sthlm. det är skolinomhus SM som ska spelas där, men jag vet inte alls vad jag ska ta mig till, om jag ska våga spela eller inte. tror i varje fall att jag kommer åka med och kolla, samt heja på tjejerna! 
i helgen blir det eventuellt två matcher, om jag får lov att spela den andra. annars blir det bara en, antingen på lördag eller söndag.
veckorna går så himla snabbt. och det gör tiden med... borde vara i sängs nu redan! godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0