torsdag.


en vanlig grå och trist veckodag. det enda som lyser upp min dag är musiken som spelas på klaras halvsöndriga dator som jag fick låna av henne. utom limpan som lyste upp min dag tidigare idag då vi fick höra att hans ringsignal var Bee Gees Stayin' Alive. vilket skratt man fick sig då.
har i allmänhet känt mig sådär extra seg och trött idag igen. var en sån dag då det kändes omöjligt att komma upp ur sängen då man skulle vakna. snoozen gick på gång efter gång och innan jag ens själv märkte det hade jag plötsligt bara en halvtimme kvar tills jag började. if you snooze you loose, och jag kom ju någon minut försent till lektionen idag faktiskt. so, i lost i guess?
för övrigt känns det som att jag får lite krafter med tanke på att det är torsdag idag, vilket betyder: sista träningen på veckan, närmare veckoslut, närmare match och allt annat skoj som helgerna för med sig. 
får bryta det sköna tänkandet med att påminna mig själv att plugga som ett djur ikväll, för vi har ju historiaprov imorgon. där rök det.
ska nog kila iväg på träning. blev alldeles för lång text nu. puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0