thursda


hej på er. ingen bild för denna dags inlägg, tyvärr. skulle bara säga att jag inte gjort så mycket speciellt än att gått i skola, hälsat på en kompis (lullan, lovisa, lovi... u name it, kärt barn har många namn!) på sjukhuset och tränat. det där att hälsa på lovisa på sjukhuset händer ju inte varje dag men...
är rätt nöjd över dagen, men har några beslutsångestspunkter om morgondagen. det gäller Linköping Kentys match mot finska topplaget PK35. ska jag gå på matchen eller inte? istället skulle jag då ha en individuell träning, som jag så gärna vill gå på.. men det skulle vara så kul att se vilken skillnad det är på ett div 1 lag här och ett finskt ligalag... nåja, svaret för ni höra i nästa inlägg, för nu ska jag sova.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0