evening text


dagen har varit blåsig, sådär halvkall och mulen, men snön smälter bort under ögonen så många många +++ till det! har annars också varit lite trött idag, men klarade av träningen hyfsat bra! nu sitter jag vid sängen, och mina kvällsmetrar kommer från det lilla avståndet mellan sängen - köket - toaletten, där jag smyger emellanåt för att utföra mina behov, bla diskning, chillning&borstning av tänderna. mysmusiken är på, önskade bara att jag hade ett par högtalare så skulle det bli lite mysigare stämning, och ljusen fattas faktiskt också...
imorgon drar vi iväg till karlstad för att spela skol SM match. skönt att sitta halva dagen i bussen! eller största delen av dagen***

ska återgå till disket, och dom andra behoven. godnatt fellas


Kommentarer
Postat av: jonina

yap! allt bara fint! har hittat "mitt livs kärlek" och skulle inte kunna vara nöjdare med honom. lite har vi problem med att jag är lite väl påträngande. han skulle behöva lite space. jag kan bra förstå det så vi måste väl ta itu med det nu. har inte sätt mina vänner så mycket på sistone så kanske vi får än ändring i det med:) who's the looove life?

2011-03-21 @ 21:50:42
URL: http://whoisperfect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0