andas fotboll.


bild: klicka här


såja, tillbaks från Karlstad med en seger i bagaget! det blev 2-1 seger över Karlstads John Bauer vilket känns väldigt bra. nu är vi vidare i SKOL-SM semi final som antingen spelas mot Solna eller Umeå. så det är spännande tider på g! själv hoppas jag att få en lång, men rolig spelresa upp till Umeå, för att få känna att jag är lite närmare mitt hem...
det känns så otroligt bra nu. imorgon är det FG träning på morgonen, lite skola på dagen och sen, sen får jag äntligen åka till Åtvidaberg för att se Linköping lira mot Arsenal! kommer bli så grymt att se dom lira live! ska sitta där och drömma att jag spelar där... haha. nämen det blir spännande. håller tummarna upp för LFC!

nu är det läggdags, ska tidigt upp imorgon! puss godnatt


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0