sweden tour


Stockholm Umeå Luleå Norrköping Katrineholm Karlstad Örebro Kopparberg Nässjö Jönköping Växjö Uppsala Göteborg Kungsbacka Malmö Kristianstad Helsingborg Töreboda Linköping Mariestad Skövde


så otroligt många städer har jag fått besöka här i sverige sedan jag flyttade hit. det är så himla kul att åka buss runt omkring i landet och bara bekanta sig med nya ställen, speciellt då det här landet är så himla fint!
i helgen var det skåne som gällde. Kristianstad och Malmö var det denna gång och jag tror jag bokstavligen blev kär, speciellt i Malmö. det är en stad där jag ska bo där jag blir stor. otroligt fint var det där, och snygga killar!


UPDATE: Borlänge och Falun ska vi inte glömma!

Kommentarer
Postat av: kungen

bebis. du glömde finaste borlänge ! :( miss you

2011-06-19 @ 20:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0