fellas, i'm back on track!



tjenare, hur är läget? =) med mig är det bra, solen skiner och det är varmt så jag har inget att klaga över. försöker chilla bort stresstankarna om att städa min lägenhet där uppe som jag ska börja med snart och över packningen, som ska börjas då jag är klar med städningen. fårse hur allt det går till helt enkelt... ibland går det såhär då man ändrar sig i sista minut och stannar på ett bättre ställe ytterligare en dag till, det vill säga min lilla sötnos.
imorgon är det som sagt avfärd mot sthlm och vasa, lämnar det här stället 4 veckor framåt och det ska bli riktigt skönt att vara hemma ett tag. nu ska jag hämta tvätten, gå en sväng till träningen och sedan städastädastäda and packa! hoppas ni har det bra som sagt, och håll utkik hörni, kanske det kommer en bildbomb snart eller nåt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0