beslutångest är min vän





har packat och prövat kläder hela natten enda tills nu. det är något med the homecoming som får mig i extas, sådär så jag inte kan sova. jag har problem, det största är min beslutångest. har packat ner alla mina favoritplagg, och största delen är vita kläder. vet inte hur jag ska klä mig till tågresan/stockholmsbesöket/resan med båten. men det största problemet: converse eller mina nytvättade låga vans? har med hur många par skor som helst känns det som... joggingskor, fotbollsskor, gladiatorskor, klackskor och sen måste jag välja vilka tygskor jag ska ha... herregud!
tror jag ska sova på saken_ godnatt

Kommentarer
Postat av: christa

Boomerang är märket och Aukia butiken ;) och duuuude, jag skulle ta vansen om jag var du ;) du har ju dessutom min garderob du kan springa till ifall du blir i nöd av nå kläder, heheh :D

2011-06-29 @ 07:40:17
URL: http://christa.papper.fi
Postat av: Katzy

Herregud...

Bekväma kläder på när man reser...int behöver du sä mkt!

2011-06-29 @ 07:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0