kan inte önska mig en bättre familj, så hojta om du hittar någon bättre än min.

sitter här och laddar ner några låtar till färden till andra hemmet, samt skönheten och odjuret för tågresan ner till helsingfors. har varit riktigt sugen på att se en disneyfilm så nu blev den nerladdad.
annars så är en kväll med en massa mys och snack med familjen är nu över. packningen är färdig och nu är det dags att sova sista natten i min säng för en stund. har varit en riktigt bra kväll och kunde inte ha kommit på något bättre sätt att spendera den än med min fina familj.
känns lite jobbigt att åka imorgon, men skönt ändå, eftersom jag saknar Norrköping-familjen! men jag kommer sakna min familj något otroligt, och så känns det lite jobbigare att lämna dom nu efter tre fina veckor tillsammans. men det kommer gå finfint.
jag älskar er, ni är guldvärda. verkligen!





"ni är dom bästa på jorden och finns där för mig hela tiden.
jag gör det för er hela dagen, varje natt.
ni gör så jag orkar kämpa mer, för om ni inte fanns skulle jag inte klara en dag.
tack vare er så klarar jag av dagar som är jobbiga, dagar som är konstiga, svär dom där dagarna jag inte skulle klarat utan er.
jag svär ni är dom bästa.

kan inte önska mig en bättre familj,
så mannen hojta om du hittar någon bättre än min.
"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0