skriver av mig.


***

saker rullar och på här i Norrköping, som alltid förr. nu är försäsongen igång och man känner det i kroppen. intervallträningar, styrketräningar och hårt fokus är vad som gäller. bollträningar förekommer också, men inte så hemskt mycket denna vecka.
träningsvärken börjar smyga sig in i kroppens varje del och det känns alldeles underbart. jag är en människa som älskar känslan av att jag gjort nånting, och jag älskar att pressa mig själv för att ge absolut 110% i varje läge. jag älskar känslan av tröttheten som kommer åt mina ben, min kropp, och att jag bara vill ge mera även om jag är trött. att jag kan ge ännu mera utav mig själv.
känner verkligen att jag sätter hela mig själv på det här, tar det på allvar. jag brinner nog inte så här mycket för någonting annat än för det jag håller på med nu. fotboll. jag älskar det.

så nu ska jag ta och lägga mig så jag orkar vakna klockan 06.00 återigen imorgon. det är andra morgonträningen denna vecka och det är dags för tester imorgon. känner att det verkligen inte kommer gå bra då jag har träningsvärk från måndagens styrka. men gäller ju å kämpa på. =) godnatt



Kommentarer
Postat av: Sulfin

tanya jag e så avundsjuk på din beslutsamhet vad de gäller fotboll. Du kommer gå långt om du orkar kämpa och fortsätta såhär! Önskar jag också hade den gnistan kvar :)

2011-01-12 @ 18:40:30
URL: http://nyheter24.se/nextinfashion/bysulf
Postat av: Kätzy

Yhdyn edelliseen kommenttiin...Asenne ratkaisee.AINA. siitä on lähdettävä ,että kipua on kestettävä.Ja jos sen voi tehdä nautittavaksi,mikä ettei! On niitä huonompiakin nautintoja! Mutta pitää muistaa välillä chillatakin, levossa urheilijan kunto nousee!

2011-01-17 @ 23:11:30
Postat av: Anonym

Yhdyn edelliseen kommenttiin...Asenne ratkaisee.AINA. siitä on lähdettävä ,että kipua on kestettävä.Ja jos sen voi tehdä nautittavaksi,mikä ettei! On niitä huonompiakin nautintoja! Mutta pitää muistaa välillä chillatakin, levossa urheilijan kunto nousee!

2011-01-17 @ 23:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0