FACESTUFF



ny fb profile picture kanske? nja...

en av er alla anonyma läsare frågade hur proactiv solutions funkade. och jag kan säga, inte alls bra!! rekommenderar alltså INTE produkten. då jag började använda det blev hyn bara torrare och torrare och det kändes som finnarna bara blev fler och fler. jag blev stressad pga finnarna som kan möjligen ha bildat nya... haha. då när min hy var som torrast på jullovet så försökte jag återfukta min hy och det sved som bara vad! har aldrig varit med om något hemskare. jag bestämde mig för att sluta, efter en vecka, bara för att undvika mera torrhet osv, och var glad att jag gjorde det!
började använda basiron igen som jag använt tidigare och det funkar faktiskt helt bra. men kom ihåg att det är viktigt att ha en fuktgivande creme även om du har finnar. jätteviktigt är det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0