ey



tillbaka från frissan. längden blev bra inte för kort, men jag fick den. tantigaste. frisyren. nånsin. alla kategorier! så jag försökte platta till håret då jag gick ut från frissan och sen var det bara att sätta huvan på huvvet och så.
kollade in lite butiker. vasas rea är ganska värdelöst. utom i skoväg på bianco då. men fick hem en kofta och en jacka. en sån jag suktat efter ganska länge. bara att den vart lite mer personlig än så. kommer bild senare kanske. nu ska jag mysa lite framför tvn, intervallerna blev inställda på grund av att jag fick mitt knä behandlat idag. (OBS KLARA, KNÄT!!!) så de blir chill för hela slanten. bra det emellanåt har tränat ganska bra nu på lovet så. lets say im worth it

 


Kommentarer
Postat av: k*****

alltså tanya, måste be om ursäkt...det var inte meningen att putten nerför trappen skulle bli så hård som den blev! och att du skulle göra illa knät som grädde på moset, tänkte typ okej ett brutet finger, skrapsår på armbågen, några stygn i huvudet eller så men fan! förlåt! ibland måste man tänka sig för när man är dålig förlorare på korridors-VM!

2011-01-13 @ 21:55:02
Postat av: K***A

alltså tanya, måste be om ursäkt...det var inte meningen att putten nerför trappen skulle bli så hård som den blev! och att du skulle göra illa knät som grädde på moset, tänkte typ okej ett brutet finger, skrapsår på armbågen, några stygn i huvudet eller så men fan! förlåt! ibland måste man tänka sig för när man är dålig förlorare på korridors-VM!

2011-01-13 @ 21:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0