det här med filmberoende

okej! min dag har varit lite av en tråkare, men vad gör det? såna dagar behövs också ibland!
har för det mesta deppat över att jag inte haft något att göra, sen har jag ätit och kollat tv. av tv tittandet blev det 3 helt okejbra filmer som jag såg på.

första var Dr Doolittle 3 (vet inte hur det stavas). en basic mysig barnfilm eller ungdomsfilm, vad man nu än kallar det för? tonårsfilm kanske... som var helt okej faktiskt! en såndär film med bra slut, såna orkar man ju alltid kolla på.
SEN dagens favorit, King Kong. åh, vad den är fin dendär filmen alltså! snyftade faktiskt jämt i slutet nästan. dendär gorillan är så himla söt på något sätt, man tycker synd om den. ni som inte har sett den, det lönar sig och se den! den är så himla underbar!
till sist, men inte minst såg jag Dumpad på tv 6, also known as Forgetting Sarah Marshall, och den var också faktiskt bra. en såndär mysig kärlekskomedi som ibland behövs såhär på kvällskvisten. man blev sådär mysigt varm inombords och började drömma om en såndär mysig, snäll, humoristisk pojkvän och så... ni vet dom där drömtankarna som ni också säkert får då ni blir påverkade av en film.

förövrigt då man talar om att bli påverkad av en film så är jag verkligen en sån människa som påverkas av en film, eller serie himla lätt! alltså påverkas känslomässigt eller humörsmässigt. om jag ser på en sorglig film kan jag efteråt bli helt tom inombords och smått deprimerad, medan jag efter kärleksfilmer blir glad och på värsta myshumöret! helt crazy är det ju. om ni inte har märkt det, pröva kolla om ni nångång blir det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0