på finska/suomeksi


No niin... joku teistä lukijoista halus että mä kirjotan jotain suomeks niin täältä pesee nyt.
Ei oo kyllä mitään aavistusta että mitä tähän nyt kirjottais ku mä oon niin tottunu että mä kirjotan aina ruotsiks jotain.
En oo nyt pariin päivään tänne mitään kirjottanu koska mulla on koko ajan niin hirvee kiire. Aamulla on aikanen herätys, sitte on aamuharkat tai heti kouluun, koko päivä koulussa, kotiin, syömään nopeesti ja sitte harkkoihin, ja harkkojen jälkeen on sit niin väsy että ei oikeen muuta jaksa tehäkkää ku vaan mennä nukkuu. Oon nyt koko viikon menny nukkumaan yheksän ja kymmenen maissa, että unta on kyllä aika lailla sopivasti tullu!
Harkatki menee hyvin. On kyllä tosi kova motivaatio päällä nyt, ja tekee mieli harjotella koko ajan. No, miten sitä jaksais ilman motivaatiota vetää 10-11 harjotusta viikossa?
Vois kyllä ottaa tavaks että kirjottais pari riviä suomeks joka "inläggenin" jälkeen että sais harjotella tätä suomenkieltäki. Se nyt ei oo mitään hienoo suomenkieltä, vaan puhekieltä, mut ihan sama.
Nyt meen ettii jotain syömistä tuolta jääkapista, ja pikkuhiljaa olis sit se nukkumaanmeno.
Haleja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0