i lay down in my bed, with a smile on my face


lovisas lya har blivit värsta favoritplatsen nu. det är typ 3 natten denna vecka då jag ska sova över här. men det är så skönt att sova här!
imorgon ska vi sola lite så man får lite färg på kroppen, och så tänkte jag ta en ledig dag imorgon faktiskt! fotboll blir det ju också som sagt. är så taggad för lite matchskådas.
ska börja sova småningom, är typ världens tröttaste tjej just nu! ska försöka sova ut i helgen. sen laddar jag för nästa vecka, då träningsmatcherna drar igång! så spännande tider väntas nu, verkligen.
men ni ska sova så riktigt gott, så ska jag försöka uppdatera lite här på bloggfronten.

puss å kram, gör inga barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0