i could really use a wish right now




goddag. mår mycket bättre idag. har inte så mycket att berätta. i mitt liv händer det inte så mycket mera än skola och fotboll just nu. ganska skönt ändå. idag har jag tränat en gång, och om 3 timmar är det dags för mera träning. det ryktas om att det inte blir några intervall-löpningar i veckan, vilket kommer vara rätt skönt. men kommer ändå kännas konstigt eftersom man redan är van att springa mycket intervaller i veckorna.
jag är så himla taggad för helgen. då spelar vi vår första träningsmatch och jag hoppas mer än nåt annat att ja får vara med i truppen då! ska kötta som en galning på träningarna!
det var allt för idag. kanske uppdaterar lite mera då jag får möjlighet. pussåkram


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv. GULLI DU E!! :) Javetdu, denhä bloggen e mera JAG, tycker ja :p jeps, är så taggad till att blogga igen :D

2011-02-21 @ 20:05:31
URL: http://christa.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0