gudalik flow, kefft flow aldrig haft nån





hej hallå. ingen update här på länge. FÖRLÅT. stort förlåt för det, verkligen. är ledsen, men kan inte göra så mycket åt det nu faktiskt. som är trist!
i fredags var det partymode här, utom för min del. det var den stora deja vu festen som hölls för andra gången, så alla var här och förfestade och så runt tio skulle dom iväg för att dansa hela natten lång! själv gick jag och lade mig, och laddade för den första träningsmatchen iår, samt debuten i IFK.
det blev förlust i Växjö, men hela 90 minuter och riktigt bra match av mig för en gångs skull. det här var faktiskt en av de få gångerna då jag faktiskt har varit nöjd över en match. Öster kommer nog säkert också vara en av topplagen iår, så jag tyckte det gick bra för oss.
nu är det sportlov, och det har varit rätt tomt här idag. men jag fann lilla frida bremer här nu, och sen kommer gusse från hedemora (lovisa gustafsson) så det blir lite roligare dagar nu framöver tills jag väntar att min syster ska anlända. och då hon kommer, då blir det kaoz! eller? ska bli skönt att få henne hit i varje fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0