dear, dear diary


sitter hos lovisa där jag ska spendera natten. känns ännu helt sjukt att vara utan dator men jag klara mig fin fint!
idag har vi haft studiedag, så vi har varit lediga. var och kollade litegrann på futsalturneringen för gymnasie ettorna där det gick sådär för vår skolas lag.
annars så har jag bara tränat, och har varit segare och mera ofokuserad än vanligt, men det har nog ändå gått helt okej. imorgon är det i stort sett intervallträning som gäller.. som betyder döden...
om en vecka börjar träningsmatcherna. ni skulle veta hur mycket jag har längtat till att dom ska sätta igång! nu är det bara en vecka kvar att vänta, sen sparkas det hela igång! jag är såå ivrig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0