en ovana som jag önskade att jag inte hade


det här blir svårt... jag, som alla ni andra, har en massa olika ovanor. men ibland är mina ovanor såna som jag gör utan att jag märker något. jag lägger inte märke till mina ovanor oftast... men ändå vet jag vad jag har för ovanor.
men min största och sämsta ovana kan vara att jag är en tidsoptimist vilket betyder att jag ofta kommer försent. sen finns det ju också andra grejer, som med språket, jag använder för mycket ord som "asså", "liksom", "typ.. och det anser jag som en ovana, det är inte ens snyggt att snacka så.
och, att jag alltid börjar pilla och skrapa bort nagellacket då jag lackat naglarna. inte kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0