en nytagen bild på mig och 10 faktan




1. jag är en väldigt glad och öppen person. har inte svårt för nya bekantskaper. tvärtom
2. har bott i STHLM, Vasa och nu i Norrköping. här bor jag utan mina föräldrar och går i fotbollsgymnasium
3. jag ÄLSKAR att sova. då jag vaknar på morgonen ser jag fram emot tills jag får sova igen.
4. har svårt att släppa gamla grejer. går ofta runt och grubblar väldigt mycket.
5. jag har väldigt bra självförtroende men en mycket dålig självkänsla. jag gillar inte mig själv. är hård och självkritisk.
6. jag har svårt för att bli kär och förälskad. då jag väl blir det kan jag lätt bli beroende av personen. det är jag väldigt rädd för.
7. har aldrig varit allvarligt skadad eller någonting.
8. mina största (hemliga) drömmar är att bli boxare, någonting inom modeindustrin och les mills instruktör.
9. jag är ett träningsfreak. för det mesta.
10. jag har svårt för att prioritera och bestämma vad jag vill. vill jag någonting eller planerar jag att göra något väljer jag oftast det motsatta. fråga inte varför!


Kommentarer
Postat av: Wilma

åh vilken fin bild! :)

2011-12-08 @ 20:31:14
URL: http://wilmafahlgren.blogg.se/
Postat av: emma

va fin blus:) vart har du köpt den?

2011-12-09 @ 18:12:02
Postat av: mea

ihana kuva tanya! oot superkaunis :)

2011-12-11 @ 12:55:34
URL: http://towalkintheseshoes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0