wednesday morning


måndag: matchtagg, städning, match, film, sova.
tisdag: tvätta, träffa donata, vika tvätten, träning, texas longhorn med laget, mys hos klara och sova.

vi lever ju som sagt dom sista 2 veckorna av sommarlovet så det är klart att jag vill hinna med mycket annat än sitta framför datorn. nu har min uppdatering dock varit urusel, men jag kan inte hjälpa det riktigt. having the time of my life, och helgen kommer antagligen bjuda på en massa roligheter den också!
nu ska jag mysa i sängen, kolla på Världens. Bästa. Film. ALLA KATERGORIER! (känner ni igen uttrycket?)
det blir alltså Armageddon, och jag ska mysa, så att min sega kropp får vila litegrann!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0