ny vecka, nya möjligheter.


veckan kunde inte ha börjat bättre! ända minuset för dagen är att jag har haffat mig en liten förkylning, och inte ska träna och att jag kunde ha sovit lite längre igår, men annars är det bättre än det nånsin kan vara! fick veta resultat i samhällsprovet och konditionsträningsrapporten och vilken jävla lättnad det var att se domdär tre magiska bokstäverna på pappret! avslappnad till max, och motivationen steg ju också litegrann. vill fan bara plugga nu nästan, haha. nämen där har vi bevis på att man kan om man vill!
ska chilla med klara ikväll, som åker hem imorgon och blir opererad =( ska chilla, dricka varmt och äta mycket c-vitamin så jag är pigg och kry imorgon! puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0