mitt nya favorithem




såhär ungefär ser det ut hos mig just nu. hämtade dendär soffan väldigt billigt ifrån grannen som bodde ett eller två hus bortifrån mig. det var ett lyckat fynd (tack till mamma!) och har på känn att jag och min soffa kommer komma väldigt bra överens dessa år som vi kommer spendera tillsammans!
ända minuset är att den är mörkblå, men jag ska fixa en annan färgs såndär överkast grej eller vad det nu än heter. så blir det nog riktigt prima!
förövrigt har dagen varit helt okej. har övergått från att må dåligt till må bra, och sedan till må dåligt igen. huvudvärken förföljer mig vart jag än går, kan inte komma ifrån den. 
men nu ska jag umgås med mina tjejer! pussåkramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0