ÖVERKLASSEN ÄR INTE HITÅT


är faktist otroligt trött på denhär dagen. matchen gick upp åt röven, som man säger i vasa, så det förstörde min dag. hade lust att fälla några tårar, men stark som jag är lät jag bli. waste of tears liksom. så kanske vi gör som min vän sofia, då jag var på surt humör gav hon mig tipset att räkna upp några bra saker med dagen. så let's do it.


+ min otroligt gulliga peppande tränare. älskar honom!
+ fick några timmar för att bara tänka och lyssna på musik
+ jag hade några glada vänner som tog emot mig då jag kom hem
+ jag fick ett resekort
+ jag spelade 90 minuter
+ min kära mamma och pappa, vill alltid kämpa lite extra för doms skull
+ fick hem lite extra bananer
+ jag lärde mig att åka pendeltåg
+ jag hade mat hemma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0