from saturday to sunday

igår var en väldigt händeslerik kväll/natt. det var kulturnatten här i norrköping så vi var ocg såg på våran fotbollstränare som sjöng i ett band, gick och kollade läget på en fjortisfest och sen på en fest där vi nog inte borde ha varit. vi liksom passade inte in nånstans. men det var rätt kul kväll. fast den slutades ändå så tidigt som möjligt eftersom jag idag har match och sådär. men det var så skönt att se runt i stan osv.
det skedde en lite tråkig grej här också. min lägenhet blev nersprutad med brandsläckare, nån jävel hade brutit sig in i huset och gjorde det. min "nukkumaanmenoaika" alltså sovdags försenade sig med mer än en timme och jag var sur som bara vad. men allt gick bra till sist och maria kom och sov hos mig.

sånt om den kvällen. nu ska jag ta mej till mjölby för att spela match!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0